lördag fest i storvik



vi började med lite lekar fö det tycker vi om ....snickra jo det kan vi hihi...
luftgevär och pistol det blev en favorit vi är ju så bra på skytte.....humhum...



tur att jag har byggt en agillity bana så vi kunde göra nya tävlingar....
vi hadde sån tur att vi fick låna yxor av fabriken lasse tar i .....



mat dans och full ös...







lite utklädnad måste det vara på våra fester hihihi....



lite svårt att få i gång grillen men vi lyckades ...fast grabbarna hadde somnat tidigare men jocke klagade lite svårt att sova när dom snarkade förmycke...otroligt lyckad fest kuuuuuul...

Kommentarer
Postat av: Helllen

hahahahah.....vilka roliga bilder, skapligt swing lär jag säga :) Jocke sa: mamma, du höll på att hugga dig i ryggen ;)



Tack iaf för allt



ps. jag låna en bild till min blogg....kram

2009-07-14 @ 10:44:47
Postat av: Gun o Lasse

Hejsan!

tack en en gång för en trevlig fest. vilka roliga bilder du fick.

gun o lasse

2009-07-14 @ 11:18:03
Postat av: Susanne

Ähuuuuum! Nog var det en rolig fest alltid. Jag kom hem kl 04.00. Min son Peter ringde och funderade var jag hade tagit vägen. Jag sov till kl 11.00 dagen efter och. Zzzzzzzzzzzz. Tack och kram för den roliga festen!!!!!!!!!

2009-07-14 @ 19:06:28
URL: http://www.temira.se
Postat av: Helen

Henka kom ju som en räddad ängel och följde dig hem!!! Hoppas han var snäll mot dig....hihihi....ah det vet jag...kram

2009-07-14 @ 20:01:21
Postat av: Gun o Lasse

Hejsan!

nu har jag startat bloggen.

kram gun

2009-07-16 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0